Izvorni kod

MODUL TRAŽBINA

Administriranje tražbina unos/izmjena/brisanje
Uvoz/osvježavanje tražbina iz eksternog sustava
Pregled tražbina po predmetu
Pregled tražbina po stranci
Praćenje utuženosti tražbina

MODUL RADNJI

Praćenje svih poduzetih radnji za određeni predmet
(pribavljanje svih potrebitih dokumenata, odrađena ročišta ... )
Dodjeljivanje zadataka korisnicima
Praćenje učinkovitosti korisnika
Podsjetnik na zadane / dodijeljene zadatke

MODUL IZVJEŠTAJA

Pojedinačni i grupni izvještaj stanja pravnih predmeta po tipu, statusima i periodu
Grupni izvještaj stanja pravnih predmeta po statusima
Izvještaji po rješenjima grupni i pojedinačni
Izvještaji troškova, otpisa, tražbina ...

ADMINISTRACIJA

Predložaka i rješenja
Korisnika i korisničkih postavki
Statusa stranki
Statusa, tipova i lokacija predmeta
Sudova i sudaca
Troškova

Case Blue - program za pravnu službu

Case Blue - popis predmeta
 
Aplikacija je namijenjena pravnoj službi za praćenje velikog broja pravnih spisa. Program prati sve statuse pravnog predmeta, vodi evidenciju o strankama, tražbinama, troškovima, raspravnoj satnici te radnjama po pojedinom pravnom spisu. 

Korištenje programa ne zahtjeva veliko informatičko predznanje. Osim za upravljanje predmetima, spisima i strankama, program je namijenjen odvjetnicima i odvjetničkim uredima neovisno o broju zaposlenika (1, 10 ili 50 osoba). 

Također, neovisno i o broju predmeta, spisa, stranaka i dokumenata, ovaj sustav pouzdano prati vaše potrebe na način da povezuje sve podatke u jedinstven izvor informacija.

Case Blue je jednostavno i moćno rješenje za učinkovitiji rad pravne službe bilo koje tvrtke ili odvjetničkog ureda.

Modul pravnih predmeta

  • Administriranje predmeta unos/izmjena/brisanje
  • Za sve predmete se vodi evidencija o:
    • strankama, tipu predmeta, uloga stranke u predmetu, statusu predmeta, VPS-u, svim sudskim, ovršnim i ostalim brojevima vezanim za predmet, nadležnom sudu, sucu, javnom bilježniku, lokaciji itd.
    • troškovima što podrazumijeva odabir tipa troška, njihovu naplatu, eventualni otpis, ispis virmana…
    • radnjama koje su poduzete po predmetu (tko, što, kada)
    • Ročištima koja su održana (sud, sudac, lokacija, dodijeljena osoba, vrijeme, vrsta radnje….)
    • Za svaki predmet se generira digitalna mapa spisa u koju se spremaju svi dokumenti vezani za predmet
  • Pretraživanje predmeta je maksimalno olakšano tako da je dovoljno unijeti stranku ili bilo koji od sudskih ili ovršnih brojeva. Također uz pomoć filtra moguće je dobiti grupe predmeta po različitim kriterijima. Case Blue - detalji pravnog spisaPregled predmeta s filtrima za sljedeće parametre: 
    • aktivnost predmeta
    • tip predmeta
    • poslovna godina
    • uloga
    • odgovorna osoba
    • status predmeta
    • tip stranke
    • status stranke
    • stranka
    • VPS
    • vrijeme unosa
    • broj predmeta
    • tip rješenja
    • javni bilježnik
    • lokacija spisa
  • Povijest predmeta (tko, što i kada je promijenjeno)
  • Pojedinačni ili grupni ispis predmeta (pdf, excel…)
  • Ispisi obrazaca za: 
    • Javne bilježnike (ovršni prijedlog, povlačenje ovršnog prijedloga kod JB, zastoj ovršnog postupka, nastavak ovršnog postupka)
    • FINA-u (dostava rješenja, povlačenje ovrhe, zastoj ovrhe, nastavak ovrhe)
    • Sud (STEČAJ – prijava tražbine, povlačenje prijedloga za ovrhu, povlačenje tužbe, tužba suvlasničkih zajednica, tužba po izjavi predstavnika suvlasnika, tužba po izjavi predstavnika suvlasnika - solidarna)
    • Predmet (ispis predmeta, tisak omota spisa)
    • HZZO / MUP (HZZO – zahtjev za podacima osiguranika, MUP – zahtjev za podacima vozila, administriranje stranki unos/izmjena/brisanje)

Modul stranki

Stranke je moguće pregledavati s filtrima za parametre: tip stranke, valjanost stranke, izvor podataka, odgovorna osoba, status stranke. Nadalje, ovaj modul omogućava:Case Blue - stranke

  • Administriranje stranki unos / izmjena / brisanje
  • Praćenje povijest stranke
  • Pregled predmeta, tražbina vezanih za stranku
  • Elektronički adresar stranaka, kontakt podaci, adresa, telefon, mobitel, OIB, email…
  • Uvoz stranki iz eksternog sustava i sinkronizacija sa Case Blue sustavom na način da se nepostojeća stranka unosi u sustav, a stranka koja već postoji u sustavu samo ažurira svoje podatke. Sinkronizacija se vrši ili preko dbf datoteke ili direktnim spajanjem na sustav

 

Modul troškova

Moguće je pratiti troškove vezano za odrađene radnje. Kod kreiranja novog ovršnog predmeta automatski se dodaje radnja koja na sebe veže zavisne troškoveCase Blue - detalji troškova:

  • javnobilježnička nagrada
  • trošak dostave
  • klauzula pravomoćnosti i ovršnost

Osim toga, moguće je praćenje po mjestima nastajanja troškova

  • javnobilježnički troškovi
  • troškovi dostave
  • sudske pristojbe ....

 

Modul zadataka

Modul Zadataka daje uvid u zadatke koji su dodijeljeni trenutno prijavljenom korisniku kao i one koje je korisnik dodijelio nekom korisniku (u svrhu praćenja toka izvršavanja). Podsjetnik na svaki zadatak bilo od strane kreatora ili korisnika kojemu je zadatak dodijeljen.

  • Administracija zadataka
  • Dodjeljivanje zadataka sebi i drugim korisnicima
  • Postavljanje podsjetnika na zadatke
  • Povezivanje zadataka s predmetima i strankama

 

Vremenski modul

  • Elektronički kalendar – ročišnik s mogućnošću efikasnog planiranja ročišta, poslovnih obveza i sastanaka. Raspravna satnica je povezana sa predmetima te je moguće unijeti i podsjetnike za iste. Sve obveze su vidljive u dnevnom, tjednom, mjesečnom ili u bilo kojem vremenskom periodu te ih je moguće filtrirati prema dodijeljenom korisniku, sudu te kao takve i odštampati. Dodjela i raspodjela odlaska na ročište po odvjetnicima i vježbenicima
  • Alarmiranje korisnika o rokovima
  • Unos i održavanje alarma za pravne sporove
  • Ispis zadataka za određeni vremenski period

 

Dvosmjerna elektronička razmjena podataka s javnobilježničkim uredom

  • Sa strane korisnika vrši se izvoz novo unesenih ovršnih prijedloga. Ovako dobiveni podaci biti će osnova za javnobilježničku aplikaciju.
  • Sa strane javnog bilježnika vrši se izvoz statusa spisa što uključuje datume primitka, datume ovršnosti, datume prigovora kao i datume predaje sudu. Prate se i „poštanski statusi“ u koje spadaju uredna/neuredna dostava, ovršenik preminuo, pogrešna adresa, „ne želi" preuzeti ...

Modul za automatsko kreiranje opomena

Potrebno je postaviti kriterije za automatsko generiranje:

  • Sve neutužene tražbine ili one kojima prijeti zastara (odredi se od-do period za datume valute)
  • Tip stranke
  • Minimalni iznos visine predmeta spora

Automatsko kreiranje opomena se vrši na način da se grupiraju tražbine s istom šifrom kupca te kao takve spremaju u bazu u nekom inicijalnom statusu te se ispisuju po prethodno dogovorenoj špranci.

Ukoliko tražbine stranke upadaju u prethodno definirani kriterij, a stranka je postavljena  kao nevaljala (preko statusa stranke) ista se preskače te je moguće ispisati listu takvih.

 


Modul za automatsko kreiranje ovršnih prijedloga

Potrebno je postaviti kriterije za automatsko generiranje:

  • Sve neutužene tražbine ili one kojima prijeti zastara - od-do period za datume valute)
  • Tip stranke
  • Opcija onemogućavanja uzimanja tražbina u zastari (korisnik postavlja datum do kojeg smatra da su tražbine u zastari)
  • Minimalni iznos visine predmeta spora
  • Broj primjeraka ovršnog prijedloga za tisak

Automatsko kreiranje ovršnih predmeta se vrši na način da se grupiraju tražbine s istom šifrom kupca te kao takve spremaju u bazu u nekom inicijalnom statusu. Za svaki se u ovisnosti o visini predmeta spora generiraju pripadajući troškovi javnog bilježnika (javnobilježnička nagrada, trošak dostave, klauzula pravomoćnosti i ovršnosti) te eventualno materijalni trošak ovrhovoditelja, te se ispisuje ovršni prijedlog po prethodno dogovorenoj špranci.

Ukoliko je stranka za čije tražbine upadaju u prethodno definirani kriterij, a stranka je postavljena kao nevaljala (preko statusa stranke) ista se preskače te je moguće ispisati listu takvih.

 


Izvorni kod rješenja