Servisni nalozi

 
Servisiranje započinje urednim preuzimanjem te evidentiranjem podataka vezanih za predmet servisa i naručitelja servisa. Naručitelju se potom izdaje servisna primka kao dokaz predaje predmeta na servis na kojoj su ispisani uvjeti servisa.

Produx servis

 

Servisni nalog se pridodjeljuje serviseru te se tijekom servisa nadopisuju izvršeni radovi kao i ugrađeni dijelovi te po potrebi mijenjaju statusi. Vrste i statusi servisnog naloga kao i predmeti servisa administriraju se od strane korisnika stoga je program pogodan za vođenje različitih servisa (računala, mobitela, bicikli, klima uređaja, bijele tehnike, satova...). Kako su ponude sastavni dio ovog modula ista se može izraditi iz servisnog naloga kao i servisni nalog iz prihvaćene ponude. Račun za servisiranje kreira se direktno iz servisnog naloga po stavkama u nalogu, odnosno utrošenim uslugama i ugrađenim dijelovima.

 

Servisni nalozi - list...
Servisni nalog - primk...
Servisni nalog - ispis...
Predmet servisa - list...
 
Za još slika kliknuti ovdje.

 

Popis funkcionalnosti:

Kreiranje / upravljanje servisnim nalozima:

Produx servisni nalog

 

Kreiranje / upravljanje ponudama:

 

Kreiranje / upravljanje artiklima:

 

Kreiranje / upravljanje računima:

 

Kreiranje / upravljanje, skladištima i dokumentima: